Barnedåb

Inspiration Til Afholdelse Af Dit Barns Barnedåb

Står I og skal afholde dit barns/dine børns barnedåb, så står ArasonEvent klar til at hjælpe med alt fra start til slut.

Vi hjælper med alt lige fra planlægning til afvikling af barnedåben, hvis det er det I ønsker. Du er velkommen til at tage et kig på siden for at få inspiration og ellers give os et kald, hvis du ønsker hjælp til pynt som ballonerbuer, kagebord, dekorationer, mv.

Vi skræddersyr barnedåben efter jeres ønsker og behov, så I og jeres lille ny får den bedste dag.

Vi leverer, opsætter og nedtager alt I Odense, Årslev og på hele Fyn. Ønskes der levering uden for Fyn, så tag kontakt for at høre om muligheder.

 

Dekoration 

bordopdækning

ArasonEvent sørger for, at udsmykke alle borde med service, duge, udsmykning, servietter og alt hvad der hører til for at skabe de smukkeste borde.

blomstervæg

En blomstervæg skaber den perfekte atmosfære og kan både bruges som dekoration eller som baggrundsbillede til dine gæster.

stativ til pynt

Vi kan levere et fint, kobberstativ pyntet med blomster, balloner, lys eller hvad du nu ønsker til jeres arrangement.

ballonbue

Smukke ballonbuer sætter prikken over i’et inden for oppyntning og skaber det perfekte look. Vi udsmykker ballonerne efter jeres ønske og leverer også ballonvægge.

bordkort- og bordnumre

Bordnumre er et must til gæsternes borde, så de har mulighed for at finde deres pladser. Kontakt os for at høre mulighederne inden for bordnumre.

blomster og lys

Vores samarbejds-partner inden for blomsterbinderi sørger for, at udsmykke hele dit venue med blomster, lys, vaser, mm. De kan lave alt inden for blomstervægge, svævende blomsterinstallationer, mm.

invitationer og takkekort

Vi sørger for at levere unikke bordkort, som kan laves i alle materialer og skrifttyper- samt størrelser. De kan laves som standard bordkort, drikkepinde med navn, akryl- eller træbordkort, papir-bordkort, og meget andet.

Siddepladser

Ønsker du en unik og smuk løsning, hvor gæsterne nemt kan finde deres pladser, så har vi de helt rigtige løsninger. Vi kan levere alt fra større stativer med bordpladser til simple skilte, både i akryl-plader, træplader, mm.

goodiebags

Goodiebags er en perfekt mulighed for at give jeres gæster et minde med fra aftenen.  Vi hjælper gerne med sammensætning af den perfekte goodiebag.

Skilte og menukort

ArasonEvent både leverer og udlejer velkomstskilte efter jeres ønske. Vi kan også hjælpe med andre former for skilte til baren, menukort, vejvisning, kageskilte, akryl kageopsats, og meget andet i de materialer I ønsker.

Mad og catering  

Lej en personlig kok

Bring restaurant-oplevelsen til barnedåben ved at få en professionel kok ud fra en kvalitetssikret restaurant. Ligegyldig hvilken slags mad I ønsker, står vi klar til at hjælpe. 

catering

ArasonEvent kan hjælpe med at levere alt lige fra buffet-serveringer til tallerkenservering med flere retters menuer. Vi tilpasser efter jeres ønske og gennem vores samarbejdspartner.

tapas

Vi hjælper med at sammensætte jeres menuen, som kan bestå af velsmagende tapas-retter og diverse hapsere efter jeres ønsker. 

natmad

Lej en food truck som sikrer anledning til socialisering og mingling mens der ventes på den lækre anretning. De forskellige food trucks kan levere alt fra hotdogs, snack bites, plantebaseret mad, burgere, mm.

Gourmet-menu

Få en gastronomisk oplevelse med goumet-anretninger til jer og jeres gæster, som kan bestå af tallerkenanretninger eller som buffet. Vi skræddersyr efter jeres ønske. 

Desserter  

donut wall

En donut wall er et anderledes indslag til kagebordet, som ArasonEvent kan levere med smag og udseende efter jeres ønske. 

frugtbord

Ønsker I et lækkert, flot anrettet frugt bord, så står vores samarbejdspartnere klar til at levere og servere dette for jer. Vi sammensætter efter jeres ønsker. 

jordbær-servering

Få butlere ud til servering med lækre, overtrukne jordbær, hvor gæsterne vil blive introduceret til hele chokoladens fantastiske univers. 

Barnedåbs kage

Få den perfekte barnedåbs-kage leveret gennem vores samarbejdspartner. Vi sørger for, at levere den lækreste kage efter, gennem en detaljeret snak om ønsker, udseende og størrelse. 

kagebord

Vi står med et overdådigt kagebord med velsmagende kager tilpasset efter jeres behov og ønsker. Vi sørger naturligvis for kaffe og te til kagebordet, hvis dette ønskes. 

 Drikkelse 

fadølsanlæg

Med et fadølsanlæg, sikrer du gæsterne altid har en kold fadøl ved hånden, og de vil elske dig for det. Kontakt os for at høre mulighederne for anlæg alt efter hvad jeres behov er og hvor meget kulsyre, krus, isterninger, mm. I ønsker inklusiv. 

kaffevogn

Der er intet som duften af en god kop kaffe og med en kaffe-vogn, vil gæsterne kunne læne sig tilbage og nyde den velduftende, nykværnede kaffe samtidig med de får serveret deres kaffe, chailatte, irish coffee, te, iskaffe med sirup eller kakao.

Lej et køleskab

Lej et køleskab til festen, så gæsterne nemt kan have adgang til drikkelsen.       Ønsker I udover, at leje en bar, så kontakt os for at høre mulighederne.

professionelle bartendere

Med professionelle bartendere er I sikret helt perfekte cocktails/drikkelse og service på højeste niveau. Kontakt os for at høre muligheder og lad os skræddersy jeres venue efter jeres behov og ønsker. 

Vinmenu

Få et uforpligtende tilbud på en eksklusiv vinmenu til jeres arrangement. Vi kan også klare tapas eller oste-anretning til, hvis dette ønskes. Vi tilpasser menuen efter jeres behov.

Servicering

Værter & værtinder

Giv gæsterne en modtagelig og varm velkomst med værter og værtinder til, at byde gæsterne velkommen og ikke mindst, at sørge for højt humør og uddeling af velkomstdrinks- eller snacks. 

pop-up reception

 Vi kommer og opstiller alt hvad der skal bruges til en pop-up reception hvor i ønsker; Uden for kirken, i baghaven, osv. Vi medbringer borde, duge, champagne, champagnekøler og tjenere. Der er også mulighed for højtalere, pavillion, hvis dette ønskes.  

servicerings-personale

Book tjenere som sørger for at servicen og serviceren er i højt niceau. Tjenerne sørger for al servicering, oprydning og gør en ekstra indsats for, at I får den bedst mulige oplevelse til jeres event. Tjenerne kan møde op i uniform, hvis dette ønskes. 

event arrangør

Få hjælp til at planlægge jeres unikke fest, hvor der er fokus på detaljerne og der er fokus på det gode samarbejde mellem jer og os. Vi sørger for, at alt kører som smurt og står for al planlægning og afvikling af barnedåben, hvis dette ønskes. 

Toastmaster

Book en vært til din fest, som sørger for at det hele bliver afviklet underholdende og I kan nyde jeres arrangement uden at bekymre jer. Værten sørger for, at sætte stemningen op og læse publikum, så de hele tiden er godt underholdt. Vi kan skaffe både erfarne og kendte ansigter, hvis ønskes. 

 Aktiviteter

Gæstebog

Ønsker I en unik gæstebog, hvor jeres gæster kan placere deres navne med søde ord i et hjerte lavet af træ- eller en unik personliglavet gæstebog, eller noget helt tredje, kan ArasonEvent klare dette.

professionel fotograf

I samarbejde med jer finder vi den helt rigtige fotograf til at tage mindeværdige billeder og videoer af barnedåben. Det vigtigste er, at fange de ægte øjeblikke.

 

 

festsange & sangskjuler

Vi skriver festsange ud fra jeres oplysninger og kan laves både sjove og mere seriøse. Vi hjælper også med sangskjulere efter ønske. Kontakt os for at høre nærmere omkring muligheder. 

photobooth

Sørg for at aftenen ikke går i glemmebogen med billeder I kan gemme og mindes flere år efter. Husk at få sjove photo props med som gør billederne endnu mere sjove.

Tip en 13'er

Klassikeren over dem alle og det perfekte indslag til barnedåben, hvor vi udarbejder et ark ud fra oplysninger af den lille ny med udfordringer og opgaver. Hver gæst får udleveret et ark og skal gætte løs.

Børneområde

børneevents

Underhold børnene med kreative events, hvor ArasonEvent opstiller alt hvad der skal bruges og kan også stå for at sætte børnene igang og hjælpe dem. Vi kan stå for alle typer events, som ”Lav egen cupcake”, ”Mal et staffeli”, ”Lav hatte og masker” og meget mere.

ansigtsmaling

Vores dygtige og professionelle ansigtsmalere kommer og opstiller ansigtsmaling for børn med al udstyr, spejle, mapper med muligheder, mm.  

udendørs aktiviteter

Vi hjælper med sjove udendørs-aktiviteter for børn, så de underholdes mens festen kører videre. Vi kan opstille alt fra hulahopringe, sjippetov, bolde, hoppeborg, kongespil, og meget andet.

kreabord

Vi kommer og opstiller alt til det kreative bord som kan indehole tegnerulle, farver, tegnepapir, voksdug, ler, lim og sakse, sjove skabeloner og diverse underholdning. Bordet kan også indeholde diverse brætspil og malerbøger for børn.

legeområde

Med et børneområde, får småbørnsforældrene et break mens børnene kan boltre sig i børnelegetøj, legetæpper, boldbassin, skummøbler, mm., hvor de kan underholde hinanden. 

ballonklovn

En ballonklovn sørger for sjov underholdning for børnene og kan lave sjove figurer ud af balloner, som f.eks. sværde, hunde, hatte, osv. Derudover kan han også sørge for lidt trylleri undervejs.

danse-sjov

Få en uddannet danseinstruktør ud og underhold børnene med sjove danselege- og undervisning inden for blandt andet disko, hip hop, fortnite, dansemix, breakdance, dans for børn, MTV dans, osv.

mini biograf

Vi opstiller sofa, tæpper og projektor samt filmrulle med tegnefilm og disney-klassikere i et rum, hvor børnene har mulighed for at koble af fra festen. 

candy bar

En bord med slik og søde sager er noget som falder i god jord hos børnene. Vi leverer efter jeres ønske, også økologisk slik eller andre præferencer samt med handsker og skeer

børne-goodiebags

Lad ArasonEvent levere fine goodiebags i poser, kufferter, mm. til børnene med navn og med indhold, som f.eks. økologisk slik, tegneredskaber, legetøj og underholdning til børnene.

Tag kontakt

Har du nogen spørgsmål eller forespørgsler, så er
du velkommen til at kontakte os.

 

ARASONEVENT APS

Adresse: Næråparken 67, 5792 Årslev
Telefon: +45 2871 0540 / + 45 2393 5071

Email: kontakt@arasonevent.dk

CVR nr: 39565951